Klubbens Målsætninger

• Vi er en forening ejet og drevet af foreningens medlemmer. Det er vores mål at engagere så mange som muligt af foreningens medlemmer i arbejdet omkring klubben og det sociale liv omkring klubben.
  • Fodbold er et socialt forandringspunkt for foreningens medlemmer.
  • Vi vil være en klub der udvikler dygtige fodboldspillere, men ikke på bekostning af alt. Kammeratskab og socialt live betyder mere end dygtiggørelsen i fodboldens kunst hvis man skal vælge mellem de to værdier.
  • Vi vil gerne have mange medlemmer både i børne og unge afdelingen men i lige så høj grad også aktive voksne medlemmer.
  • Vi vil have et 1. senior hold vi kan samles om og bakke op om.
  • Vi vil have et 1 senior hold der er synligt og aktivt til stede for andre hold i klubben.
  • Vi vil have et klubhus der summer af liv og er et sted man også kommer selvom man ikke lige spiller fodbold.